22 Aralık 2013 Pazar

özledim

Malum Yarın pazartesi (hatta şimdi pazartesiye girdik )
Resmi olarak diyete başlanır bi kaç gün sonra bi dahaki pazartesi başlamak üzere .


Artık ertelemek bahane üretmek olmasın kimsenin hayatında herhangi bişey için
Ben geri döndüm
Ve çok özledim herkesi
Terazi Şule skinny Bikini şişkoroman ve diğerlerini

Ben Spor yapmaya başladım
Ama yarın ilk günmüş gibi yeniden başlıyorum
Not tutmadım ciddi bir düzen oturtamamıştım zaten

Hadi artık bedeninize iyi bakalım

Iki gün önce söz vermişim her aksam yazarım diye ama hadi dedim pazartesi olsun hafta sonu geçsin bir :-D

Ben gün içerisinde içmem gereken suyu ayırıyorum ne kadar içtiğimi görmek için en basiti

Egzersizlerim Kardiyovasküler ve kas çalışması odaklı 2 ye bölündü
Ayrıntıları Yarın akşam yazıcam
Bu çok uzun bi yol arkadaşlar
Ama hayat çok kısa blogu yazmaya başladığımda Eylüldu .

Çok şey yazmak istiyorum ama uykum var
Yarın görüşmek üzere

1 yorum:

  1. Hadi kolay gelsin.
    Gelismeleri merakla bekliyecegim :)
    Sule

    YanıtlaSil