19 Aralık 2013 Perşembe

dolunay etkisi

selam arkadaşlar 

çok şükür artık ailece iyiyiz 
rabbim bi daha yaşatmasın 
da rabbim dermansız dertler de vermesin kimseye 

neyse gelelim sadede 

kendime dumbel aldım 
 her gün 1 saat ayırmalıyım her sabah artık 
3 tane egzersiz videom var 
hergün hepsini elbette yapmam na mümkün 
yeni kasların inşaası için dinlenmek çok önemli malum 
ama yürüyüş çok önemli  

1 ay zaman tanıyorum kendime 
bu bir disiplin ve özgüven meselesi haline geldi 
bahane yaratmak değil çözüm üretmek esas olan 
artık her gün akşamı post girmek istiyorum 

görüşmek üzere 

not :
başlık attım ama dolunayla ilgili herhangi bi bilgi düşmedim 
malum dolunay vardı kaç gündür 
artık ay küçülürken bizler de küçülmeye başlayabiliriz 

not 2 : butiğimi açtım henüz tam randımanlı çalışmasam da yavaş yavaş hazırlıklar tamamlanıyor 

yarın akşam görüşmek üzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder