30 Kasım 2013 Cumartesi

gezegenlerin etkisi mi yoksa bildiğin bir cenabetlik mi var bende

arkadaşlar o hilkat garibesine benzeyen resmimin olduğu posttan resmi kaldırdım
altında yorumlar birikmiş ve bu yorumlar bana mail yoluyla iletilmemiş kusuruma bakmayın
cevapsız bırakmışım sizi farketmeden

bana gelince

ah ahh iyileşmem çok uzun sürdü
yatak döşek yatırdı beni o apse :(
çok şükür şimdi iyiyim

arkadaşlar
kızım çok hasta
çok ağır bir bağırsak enfeksiyonu geçiriyor
amipli dizanteri
bir haftadır bir kabusun içerisinde gibiyim
bir haftadır sadece anne sütü alan 2 yaşına yakın bir bebe
emdiğinin büyük bir kısmını kusan
sürekli ağlayan
kusan
ve kaka yapan bebemle hastane ve ev arasında mekik dokuyoruz
bir öğle sonu kusarak uyanan bebem o gün bu gündür anne sütü ve su haric hiç ama hiç bir gıda maddesi tüketmedi

bi yandan diğer çocuklarım onlarla da ilgilenmem gerekiyor

perişanım

ne olur bana ve kızıma dua edin bi an önce iyileşsin kuzum




7 yorum:

  1. Büyük geçmiş olsun. Bütün dualarım mimiğin için. Eminim en kısa zamanda iyileşecek ve ikinizde huzur bulacaksanız.

    YanıtlaSil
  2. Dualarım sizinle... Çok geçmiş olsun :(((

    YanıtlaSil
  3. HÜLYA:
    Çok ama çok geçmiş olsun... Rabbim kuzunu korusun....

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun ,inşallah kısa sürede iyileşir kuzun ...

    YanıtlaSil
  5. Allahtan acil sifalar dilerim.Gecmis olsun.Sule

    YanıtlaSil
  6. Kizinin durumunu merak ettim,umarim düzelme vardir.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecim kızım iyileşmeye başladı ama 3 gündür eşim aynı durumdaydi bugün biraz daha iyi gibi o da ama bu sefer de büyük oglum okuldan eve hasta geldi hepsi sanirim ayni parazitin kurbanı yani an itibariyle evde 3 hasta var benim de boyun fitigim felaket durumda

      Sil