2 Kasım 2013 Cumartesi

Sakin. Olumlu. Sade. Sek. Rafine. Arınmış. Yavaş

Hangi kelime daha uygun olur bilemedim ama bi süredir kafa yorduğum konular var

Hani evrene mesaj geyiği altında daha çok gençlerin muhabbetini yaptığı mevzu var ya hani . (Yahu ben de gencim ve bu muhabbeti yapıyorum içime teyze kaçmış olabilir mi )

Bi sürü bi sürü bağlantılı başlık var aslında ayurveda, reiki, meditasyon, Astroloji, Yoga bunlardan bi kaçı işte :-) ben hepsinden söz edemem ama ooooo ooo çok uzun
Bir dönem ayurveda adında bir kitap okumuştum ondan beridir dallandi budaklandi 
Hangi birini uygulamali hangisinden başlamalı bilemedigimden büsbütün rafa kaldırmistim 
  
Taa ki bi iki ay öncesi çok yakın bi arkadaşımla bu muhabbeti edene kadar

Bana başımıza gelen iyi ve kötü ne varsa bizler çağırıyoruz demişti  korkularımız zaafiyetlerimiz vs vs . Bi kaç örnekleme yapıp beni 'hakkaten yaeee' dedirttikten sonra da çekim yasası diye biseyden ve Berna Özcan adında bi kadından bahsetti.

Konu döndü dolandı reiki ye geldi

Falan filan derken ben bu Hanımın e kitabini indirdim ve okudum

Ve kendimce olumlamalar yapmaya başladım e burdan devam etmek istiyorum paylasmaya 
Oncelikle basliktaki o kelimeler var ya 
Hah iste tam oralardan basliyorum


Olumlama yaparken 
gelecek zaman ve gecmis zaman kipi degil simdiki zaman kipinde kurmaya basliyorum cümlelerimi



Bundan böyle 
Her sabah uyanınca  ilk önce Dişlerimi ve dilimi temizleyip ogluma  kahvaltısını öyle hazırlıyorum 
Sonra bir dev bardak sıcak Limonlu tarçınlı suyumu içiyorum 
Sonra oğlum gidince güzel sıcak bir banyo

Ve

Evimi derleyip toparliyorum 
Daginikliga evimde artık yer vermiyorum  düzenli ve sakin bir yuva yapıyorum evimi

Evde artik asla yüksek sesle konuşmuyorum 
Artık ben yüksek sesle konuşmuyorum

Her gün egzersizlerime zaman ayırıyorum


Gibi gibi


Ilk etapta hepimizin bilinç altında bulunan bir arketip le yüzleşme yapmalıyım

Bunu gün içerisinde bi kaç defa meditasyon pozisyonunda oturarak tekrarliyorum 
(Editleyerek nasıl yaptığımı anlatıcam )

Bu arada dün 1 Kasım di

Squat yapmaya 50 taneden başladım hedefim Kasım sonu günde 250 squat

Ayrıca egzersizler konusunda asla taviz yok bundan böyle düzenli 1 ay sonrası ağırlıklı egzersiz programları başlamak ve kas direncini yükselterek ağrılarımdan kurtulmak tek ve yegane hedefim


Harika bir haftasonu olsun :-)

3 yorum:

  1. fitizicigim bende senin gibi cok merakliyim bu pozitif dusunce onem vermeye. Su okudugun e book bende okumak isterim. Belki birlikte uygular, tecrubelerimizi paylasiriz. Bana adini ve nerden bulacagimi yazarsan cok sevinirim. Spora devam.Cok optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail atiyorum canim ordan göndericem

      Sil
    2. sagolasin, cok guzel ve etkili bir kitap. Bende uygulamaya baslayacagim en kisa zamanda, mesela yarin sabah kalktigimda...

      Sil