31 Ekim 2013 Perşembe

3.ve 4. Güne hoşçakal

Selam
Diyet kelimesinden nefret etmeye başlama eşiğinde bulunuyorum

Reglim bitemedi

Dün dışarıdaydim
Pazartesi gunu oğlum okul çantasını dolmuşta unuttu onun peşine düştüm ve bulamadım
Hadi arkadaşımı göreyim dedim ona geçtim
Evi ve ruhu çok kasvetliydi
Kızı durmadan ağladı
 iki kelime konuşmadık
Gerim gerim gerildim
Saat 2 de ayrıldım ordan
Eve geldim baş ve boyun ağrısından gözlerimi açmam mümkün değildi
Zorla yemek yaptım yenildi içildi

Eşim 3 4 akşamdır hastaneye gidiyor Geç geliyor
Ablasının torunu yoğun bakımda
Ben cocuklarla başbaşa kaldim

Bi kaç ağrı kesici içip vurdum kafayi yattim
Bu gun de aynıyim
Ne spor yapacak enerjim var ne de yedigime ictigime ozen gosterecek ya da kendime ayri öğün hazirlayacak

Az önce uzaktan eşimin akrabasi bi bayana gecmis olsun a gittik eltilerimle ortak yasadiklarimiz var konu açıldı ve ben sinir küpü oldum yine
Bu arada

Bi e kitap okuyorum icerisinde meditasyon ve olumlamalarin olduğu çalışmalar var kitabi bitirip baslamak ve kendimle barismam gerekiyor



2 yorum:

  1. Fitizcim gecmis olsun, bu kadar aksilik ust uste gelip senin butun enerjini almisa benziyor. Kendine biraz zaman ayir, sakinles, sonra kaldigin yerden devam edersin..optum, kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  2. HÜLYA:
    Skinny'e katılıyorum canım, kolay gelsin...

    YanıtlaSil