6 Kasım 2013 Çarşamba

kayıp aranıyor

 Selam arkadaşlar

Çok ama çok yoğun bir hayatim var
Çocukların ödevleri
Olursa doktor kosturmalari
Çarşı pazar alışverişi
Okul görüşmeleri
Ev işleri (250 m2 bir evim var)
Haftanın 2 günü gidip yemeklerini yaptığım kaynanam-Kayinbabam
Ilgilenmek oynamak isteyen kızım
Hizmet bekleyen kocam
ve yapmam gereken spor egzersizlerim

Blogu aksatiyorum

Bu durumu bir düzene koymam gerekiyor
Ben de artık haftada 1 veya 2 post yazmaya karar verdim
Zira kendi capimda bir butik çalışmam olacak biliyorsunuz
Zaman yaratmakta cidden çok zorlanıyorum
Ancak günlük olarak instagramdan yediklerimi ve yaptığım egzersizlerimi paylasmaya devam edicem

Takip etmek isteyenler için ig hesabım @fitiz

Bekliyorum

Ayrıca inanılmaz bir motivasyon kaybı yaşıyorum bakalım ne olacak böyle




1 yorum: