27 Ekim 2013 Pazar

yeni hafta için ana hatlariyla beslenme programı

2 ana öğün
1 meyve öğünü

Kahvaltıyı saat 11 de yapan bünye neylesin öğle yemeğini

Saat 11 de bi yumurta ve 1 dilim peynirle yapılan Omlet
yanında yeşil bir tabak (maydanoz nane ve roka )
7 8 yeşil zeytin
Ve bir dilim tam buğday ekmegi
Koca bir bardak Limonlu su

2 30 da bir porsiyon meyve ve bir bardak ayran

7 de akşam yemeği

Dikkat
Akşamları
Ekmek ve pirinç pilavı ve makarna ve patates içeren öğünler yok

Sebze yemeği veya et yemeği 7 yemek kaşığı tabağa alınacak
Yanına Yeşil salata olur
Az bulgur pilavı olur cacık olur
Vs vs

Beslenmemin ana hatları bu işte

Gelelim spor olayina

Programim belli

Yağ yakıcı egzersiz videom + leslie ile yuruyus +squat programi

Tam kasimin 28 inde 6 kilo kaybetmiş olma hedefim var

Ölçülerim belli 1 kaç santim incelmeler var ancak cok bisey degil

Ben de terazi gibi günlük olarak
Basliklar aticam artik
1. Gün
2. Gün
Vs vs
Bugday hassasiyetim var evet ancak alternatif bulamadim malesef
Simdilik gunde 1 dilim tam buğday ekmegi +(hergün olmasa da bulgur pilavı veya kısır türü gidalardan minik bir tabak hakki veriyorum kendime üzerine bolca  Limonlu sicak su  veya yeşil çay içme koşuluyla tabi )

Evet yeni haftaya bu planla basliyorum

Bu kez kendime karşı çok temkinliyim

Sermek yok

6 yorum:

  1. HÜLYA:
    2014 çıtırlarla dolacak valla... Çok mutlu oluyorum böyle hepimiz motive olunca. Skinny de spora başladı fitizim. Ama ama ben kösüm kösüm oturuyorum :((( Neyse bi iyileşeyim çıkartacağım acısını.
    Yazılarını hergün merakla bekliyor olacağım. Çoook sevindimmm :)))

    YanıtlaSil
  2. fitizcim, supersin, hem yemek hemde spor duzeniyle butun kilolardan kurtulucan. Bende ufak ufak basladim bakalim spora. Hepimize kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kuzum bakalım aslında en büyük motivasyon unsuru ama es geçiliyor işte

      Sil
  3. buğday hassasiyetim var demişsiniz ya, biraz açıklayabilirmisiniz? buğday tüketmeyince mi, tüketince mi rahatsız oluyorsunuz.bu durum size nasıl etkiliyor?
    sanki bende de var gibi ama tam teşhis koyamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buğday tükettiğimde şişkinlik had safhada oluyor midem patlayacak gibi oluyor

      Sil