28 Ekim 2013 Pazartesi

1.Günden

Sabah 8 30 da evden cikmam gerekiyordu

2 tane ceviz yiyip açtığımı bastırdım 
3 ya da 4 tane cubuk kraker yedim unutarak

Saat 12 gibi ekmeksiz iskender yedim 
Işlerimi halledip eve geldim saat 2 gibi 
Eczaneye gitmem gerekti ordan bi arkadasa ugradim havuç ve üzüm suyu ikramını geri çeviremedim malesef


Ve olan tam meyve suyunun 1 saat ardindan oldu 
Karatay teyzem sanirim hakli gerçekten 
Düşen kan şekeri hikayesi iste

4 tane pismaniyeyi yedim

Hemen ardından da aksam yemegi yendi 
Bu gün sürekli dışarıda oldugdan ve esim de akşam yemeginde olmayacagindan kahvaltılıklarla geçiştirdik ben programima uygun olmayacak sekilde 1 dilim kadar ekmek yedim yumurtayla ancak saat 6 da akşam yemeği konusu kapandigindan kendimi avutuyorum yatmadan egzersizlerimi yaparak günah cikartmayi ihmal etmem artik
Ayrıca bugün kizimla bi güzel düştük yürürken pantolonumun dizi yırtıldı neyse ki kizima bisey olmadi çok yorucu bi gündü 

1 yorum:

  1. biraz karisik bir gun olmus, hayat boyle iste. Gecmis olsun hem kizina hemde sana. Spora devam. Yediklerinde cok fazla degil bence. Keyfine bak, hayat kisa

    YanıtlaSil