26 Ekim 2013 Cumartesi

- Ayol Nerdesin

Ay valla sorma şekerim çok yoruldum
2 gün boyunca cam sildim perde taktım eşya yerlestirdim ve üstüne üstlük regl donemim
Ve tüm bunlara ilaveten dün yemekli misafirim vardi içli kofte yaptim falan derken zor bir 2 gün gecirdim
Ancak ben durur muyum evet bugun cumartesi ve oglum dersaneye gitti evdeki enkazı kaldırmam gerekiyo oglen saat 1 de eve öğretmen geliyor özel ders alıyor oğlum matematikten
Saat 4 de evden cikicaz
Sehir dışında yasayan bir arkadasimizin oğlunun nişanı olacak ona katılıp donecegiz
Ve yarin pazar
Muhtemelen bol bol yesillikler  ve meyve alip yarın aksama kadar evde ütü yapicam

Veeeee gelelim diyet konusuna

Dukana benzeyen o program denemesi sonrasi kendimi gayet iyi hissediyorum
Bakliyatsiz ve çıtır çıtır sağlıklı bademlerin cevizlerin ve findiklarin olmadigi diyet mi olurmuş

Bir listenin olmadığı genel hatlarini olusturdugum bir planım var bu pazartesiden itibaren içerisinde sadece zararli karbonhidratlar yok digerleri de çok kısıtlı
E bu sefer olacak :-)

6 yorum:

  1. bu kadar yogunlugun arasinda kendine uygun duzeni bulmana sevindim. Detaylari merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kuzucum ne yoğunluğu resmen kendime zulmediyorum ben yaa ne bicim bi huyum var ya hep ya hiç bi baslarsam bitirmeden birakamiyorum

      Sil
  2. kendimize uygun diyeti bulamazsak kısa sürede bıkkınlık oluyor ve mutsuz olup diyeti bozuyoruz.Kendine uygun yeme düzenini oturtunca kilo yavaş da gitse geri gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ömürcüm kesinlikle sana hak veriyorum bir de benim en etkili motivasyon unsurum spor

      Sil
  3. HÜLYA:
    Fitiz'im maşAllah!!! Ağzım açık kaldı şuan... Kim tutar seni?
    El- cevap: Kimse!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayol ağzının açık kalmasi icin bi neden yok ben insanoglunun her şarta uyum saglayabilecegine inanıyorum ama kendimi cidden fazla yordum bu sefer

      Sil