23 Ekim 2013 Çarşamba

eylemsizlik

Hofffff
Facebook'ta bazi gruplar var bilirsiniz kapali acik gizli
Ben de diyetle ilgili 2 3 tane gruba katilmisim
Hayir neden cikmiyorum onu da bilmiyorum bazen sinirleniyorum gecip iki bilmiş bilmiş laf edip cikiyorum  bazen gülüyorum iki dalga gecip gene çıkıyorum
Ama söyle bilindik ve alışılmış bi konu dönüyor
Bi tanesi gelip kilo vermeden önceki ve sonraki fotoğrafını koyuyor veya diyor ki 30 kilo verdim çok mutluyum
Hemen altında yorumlar geliyor patır patır 100 200 300 yorum birikmiş açıyorum bakıyorum ve bu yorumların 3 te 1 si şu "ay nasıl verdin" 3 te 1 i de "ay ne yedin de zayifladin kız bize de söyle .
Te allaam
Hayir de ki
Programın nasıldı beslenmenden çıkardığın gidalar oldu mu hangi egzersizleri yaptın
Haftada kac gun yürüdün
De yani
Kadin diyo ki ay bacııım ne yedin
Yavrum zaten sorun orda yememekte
La burda kili verek accık fit olalım diye kafa patlatiyorsak bi seyleri yanlış yapmisiz demek ki  zaten ne yesek diye düşünüp düşünüp çeşit çeşit karbonhidrattan binbir çeşit yemek icat eden biz kadın millerinin kafasinin altindan çıkmış bu kadar kilo sorunu  kafa patlatacagimiza azcik totolari kaldirsak yerinden mesela di mi
Yani demem o ki fit olmak
Eylem le eylemsizlik arasinda ince bi cizgide sakli bacılar

Fit mi olmak istiyosunuz
Alin size mucize formul

Mutfakta eylemsizlik
Mutfak dışında run run run


Not 1: bu post mutfakta cokokrem kasesinin dibini tirtiklarken yazıldı

Dukancik amcama Güle güle diyor kendisine yulaf kepegiyle mutluluklar diliyorum
Zira ben hayatimda hic biseyden bu kadar tiksinmedim akşam yemeğimi yedikten sonra bulantiya dayanamayip cikarinca
Eeaaaah beaaa diyip kendimi mutfaga kilitledim
 Not2: yaaaaa bana  bayılıyorum :-):-):-) :-) canım benim tatliş (yanagimdan makas aldim)


6 yorum:

  1. Kendi kendini makaslayan arkadasim:)

    Vallahi cok guldum:)))
    Dukan amcamiza "hadi nas nas", yulaf kepegiyle hem de:))))
    Ben de burda bi gaza gelmisim dukan diye, hos, yapacagimdan degil de, ayran gonullulukten.
    Merak saldim yulaf kepegine.
    Acep var mi buralarda diye Skinny'e haber saldiydim .
    Simdi sizi okuyunca, irkildim..
    Cok mu tiksinc tadi var????
    Ne yaptiydiniz kendisiylen, sormasi ayip?
    Krep mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bence güzel bi tadı yok e insanın başka da alternatifi yoksa iğreniyo sanırım yani o kadar iğrenç değil ama güzel hiç değil ya bilemedim boşver bence sen dukanı :)

      Sil
  2. :)) cok hossun, dukana bende merak salmistim ama cesaret edemedim dogrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani tabi denemedim deme bence sen de bi kere dene ama beni alternatifsizlik feci yaptı yani

      Sil
  3. HÜLYA:
    Fitiz'im, olsun denemedim demeyeceksin en azından. Denedim bana göre değişmiş diyeceksin.
    Şimdi yeni alternatif yollarını ve tarzını merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hülyacım ben de merak ediyorum :) bugün fil time temizlikle geçti yarın ve öbürgün yemekli misafirim var ve ben nasıl üstesinden gelirim hiç bilmiyorum çok yordum bugün kendimi

      Sil