23 Ekim 2013 Çarşamba

dukancık tan 1.ve 2. günden durum bildirimleri

Su an ütünün ısınmasını bekliyorum ve durum bildirimimi yapip ütüye devam edeceğim

Dün gayet güzel gecti ve evet bugday ürünleri bana yaramıyor kilo vermememe ragmen inanilmaz bir rahatlama karnimdaki şişkinliğin yok olmasi falan derken evet dukan tam benim diyetim

Ancak bazi sorunlarim var

Menü sıkıntısı yaşıyorum
Sabah yumurta yiyemiyorum
E ben marketten alınan tavuğu sağlıklı bulmam ki
Surekli tavuk göğüs sote yemek beni tiksindirtiyor
Dukan ekmek oldu ama tam bir facia
Yulaf kepegi kokusu dünden beri mide bulantisina sebep oldu
Dün akşam haşlanmış et yedim
Kuzu etiydi ve yağını ayirarak yedim

Yogurtta sikinti yok

Ancak inanilmaz bir karbonhidrat yoksunlugu yaşadım bu durumu da yarım porsiyon portakal ve yarim porsiyon uzumle def ettim

Bol bol sicak limonlu su içiyorum
Ancak
Ben buna daha fazla dayanamam arkadas yaaa
 Yine de gittigi yerekadar gitmeli diyorum
En azindan 1 haftayı tamamlamam gerekiyor
Belki seyir evresine geldigimde et yaninda yedigim salata beni daha iyi yapar

Bu arada dün çok fazla su ictim
Dukanin süt miktarina sanirim ciddi bi etkisi yok
Kızım bayrsm etti diyeyim siz anlayin



8 yorum:

  1. HÜLYA:
    Canım bu hafta biraz sabır..... Önümüzdeki hafta da kolay olacaktır inan....
    Hep beraber zayıflayacağız İnşAllah...

    YanıtlaSil
  2. Fitizcim, atakta spor yapma bence, cunku spor hemde senin yaptigin tarz dukana uygun degil. Ben dukanla 40 gunde 7 kilo verdiigmde hic spor yapmamistim. Ayrica sen emzirdigin icin atagi bir hafta yapamazsin. Ben senin yerinde olsam 3 gun atakla gecerdim cunku atakta verdigin aslinda su, yagdan verilen kisim seyir evresi. Ben sadece atak yapip, biraktigimda hemen aldim kilolari geri. Seyir evresinde verdiklerimi 2 yildir almiyorum. Sen emzirdigin zaten fazladan kalori yakisyorsun, birde ev isleri, kucugun pesinde kosturma falan. Birde spor bence asiri yuk sana. Zayiflamanin yuzde 80 diyet, yuzde 20si spor diyorlar. O yuzden ben artik spor konusunda hic kasmiyorum. Kolay gelsin. Cok bilmslik tasladigim ama bunlar benim yasadigim tecrubeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum canım yapacağımı yarını da atlatayim bakalım nasıl olacak üstelik regl zamanım bir de ödem oluştu ki sorma

      Sil
  3. Ayrica yulaf kepegi benimde cok midemi bulandirdi, o yuzden kullanmiyorum. Hatta dukan zor geliyorsa sadece gluten free beslenmeyi dene bence. Ben sadece gluten free beslenip, zayiflayan insanlar gordum. Bende dukana dayanamazsan gluten free gecmeyi dusunuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bakalim yeni bir liste yapıcam galiba bugün çok kötü geçti zaten gün vardı herkes ay nasil Zayıflamissin dedi moralim ve motivasyonum iyiydi ama akşam üzeri alım ayağım titredi Bayılacak gibi oldum zaten spor falan yapamadım sanırım beni karatay diyetinin yağ bakımından sınıflandırılmis bir programı paklayacak bugday urunlerini bir de mayasiz tüketmeyi sindirim sorunlarını bir de bu şekilde test etmeyi düşünüyorum bu atak sonrası

      Sil
    2. alerji testlerinde hersey cikmiyor. En iyi testi kendin yaparsin. Neyi yedikten sonra kendini daha iyi ve dinc hissediyorsun. Ne seni uzun sure tok tutuyor bunlari deneme yanilma yontemiyle bulabilirsin. Zayiflama isini hizli degil biraz yavaslat, sadece mayali urunleri kes bence once, ardindan diger bugday urunlerini

      Sil
  4. ben de skınny gibi düşünüyorum,emzirirken biraz daha dikkatli olmalısın. bildiğim kadarıyla kilon 70 in altında ,emzirmenin de yardımıyla verirsin kalan kiloları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben emzirirken kilo veremeyenlerdenim versem şimdiye dek vermiş olmam gerekti ki ben ekmek makarna ve pilav sevmeyengillerdenim meyveye zaafim var çikolata bulursam affetmezdim bi de ki onu da kaç ay oldu yememistim ki bu bayramda yedim en son

      Sil