21 Ekim 2013 Pazartesi

Dukancık


Evet biraz stresli sayılabilirim 

Çünkü dukan nerdeyse karbonhidrata hiç yer vermeyen bir diyet türü 
Ancak ben saf protein  günlerinde 1  porsiyon meyve hakkımı saklı tutuyorum  çünkü hala emziriyorum 
Ve dukandan farklı olarak light Ürün kullanmayı asla düşünmüyorum 
Bakalım sonuç ne olacak



Şimdi önce atak yapılıyor malum 3-5-7-10 gün

Kilo fazlasına göre değişiyor atak günü sayısı


Ben de skinny gibi bir hafta yapmayı planlıyorum 


Şimdi  öncelikle bu 1 hafta içinde mumkunse gezme gün vs olaylarına girmemek gerekiyor ancak Çarşamba günü için 1 ay öncesinden verilmiş bir sözüm var 

Herkes yiyecegi yemegi kendi aliyor ev sahibi de bi çeşit tatlı ikram ediyor kuralimiz bu teyzelerim ve kuzenlerimle bi araya geldigimiz bu günde



Evden bi saklama kabinda tavuk veya et sotemi ve dukan ekmegimi götürmeyi yanına da bi kase yoğurt ve bir bardak ayran rica etmeyi düşünüyorum 

Tatlı olayını da savuşturmak benim irademe kalmış 
Diyet yaptığımı söylediğim an hepsinin Şimşeklerini üzerime çekmektense şekerimin yüksek olduğu yalanını söylemek şu an en makulu görünüyor


Gelelim yarına

Sabah kalkıp  ılık Limonlu suyum içilecek ardından 37 dakika yağ yakıcı egzersizim yapılacak


                                          ve 40 dk leslie ile yürüyüş yapilacak

Kahvalti malum yumurta olayi var ama ben kahvaltida sütlü kahve ve bir tane minik peynirli maydonozlu dukan ekmegine talim edecegim çünkü yumurtayi sade yiyebileceğimi hiç sanmiyorum çünkü zaten yumurta sevmem ekmegin icindeki yumurta beni idare eder bence

Öğle yemeginde tavuk göğsü +yogurt+ dukan ekmegi  var planda


Aksam yemegine de allah kerim diyorum 

Biraz dukan yemek sitelerine biraz evdeki malzemelere bakmam gerekecek yagsiz dana eti malesef ki alamadim bugün çünkü kizimla ve oglumla koca çarşıyı dolaşırken ayaklarım resmen su topladı evet işlerimi hallettim ama kendime et ve taze zencefil alamadim. Güya alacaktim dönerken de unuttum . Yalan olmazsa ki benim hiç umudum yok eşim gelirken alacak . Alirsa bu gece sassy suyumu yapıp Yarın içmeye başlarım artık . Yok bulamazsa artık çarşamba günü çıktığımda kendim alicam 
Ayrıca 2 değil de ben suyumu 4 litre yapıp icip bitirmeyi düşünüyorum zira bu kadar proteinin böbreklere zarar vermeden atılması gerekiyor ve ben zaten normalde 3 litre suya bana mısın demem. Bu durumda Biraz Daha fazlalaştirmakta fayda var diye düşündüm


Meyvemi de ikindi vakti bir porsiyon üzümle yapmak ve hemen bir bardak ayranla kan sekerimi dengelemek sanirim beni aksama kadar açıkmadan idare etmeme yardımcı olur

Ayrica seyir evresinde protein+sebze yedigim günler meyve olmayacak 


Ya işte böyle


Bu arada butik toka olayını 15 gün kadar erteleme kararı aldım 

Ben Astrolojiye çok inanıyorum doğum haritam bana yeni bir girişim için kasımın 12 sini işaret ediyor ve ben de öyle yapıcam 
Ismi hazır 
Fikirler hazır
Tasarımlar hazır 
Sadece malzeme edinmek ve hesap açmak kaldı


Kendim için bugün 1 saatlik sıcak küvet ve banyo keyfi düşünüyorum


Hadi canlarim önce kendinizden başlayın sevmeye  

Valla 
Yapın bunu 
Kimse hissettirmiyor mu size sevildiginizi 
Siz sevmezseniz kimse sevmez







5 yorum:

  1. HÜLYA:
    Oooo! Kılıçlar kuşanılmış savaşa çıkılmış. Haydi Gazamız mübarek ola.... Yolun açık olsun... Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  2. Cok iyi baslamissin. Spro olayina bayildim. Kendimi cok tembel hissettim. Bir harakete baslamam lazim.

    YanıtlaSil
  3. Hulyacim bak saat 14 oldu ve ben hiç kacamak atıştırma yapmadım dukanin tüm kurallarına uymayan bi program bu Ama protein ağırlıklı beslenmek +yulaf kepegi bendeki açlık konusunu ortadan kaldırıyor tek mücadele etmem gereken konu nefsim ki bu konuda artik 2 3 ay öncesine kadarki benden cok çok farklı davraniyorum bunda blogun ciddi katkısı var emin ol

    Skinny cim valla kacamak veya atıştırma yapmadim ama ben bu sabah yine erken kalkamadim ve spor programıma uymadim ancak gün bitmiş değil ve bu gun yatmadan once de olsa mutlaka sporsuz gecirmiycem bu günü
    Ayrica yulaf kepegi ne kadar tok tutan biseymis yahuuu

    YanıtlaSil
  4. Offf, sıcak küvet fikrine bayıldım :)) Sefan olsun canım.

    Hem Dukan için, hem butik toka projen için başarılar diliyorum. Merakla 12 Kasım'ı bekliyorum ;)

    YanıtlaSil