2 Ekim 2013 Çarşamba

Bir migren atağı sonrasi kaldığımız yerden...

Pazartesi den beridir post girmiyorum hic bir yaziya yorum yapmiyorum hatta bana yapılan yorumlara bile geri dönemedim . Nerde bu kadın diye soran merak eden oldu mu bilmem

Hersey pazartesi oğlumun öğretmeniyle yaptığım o kötü konuşma sonrası başladı zaten önce mide bulantısı sonra 4 5 saat süren aura depresif ruh hali ve ardindan o korkunç ağrı atağı
 Bugün çok daha iyiyim ancak beynim hala pelte gibi bugün dişçi randevuma gittim ve tahmin ettiğiniz üzre egzersiz programım aksadı fekat Yarın kaldığım yerden devam arkadaşlar.
Run run run :-)

2 yorum:

  1. buyuk gecmis olsun. sik yazmayinca ben acikcasi merak ediyorum, en kisa zamanda kendini toparlaman dilegiyle

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun :((

    Dikkat et lütfen, ne gelirse üzüntüden geliyor; biliyorsun...

    YanıtlaSil