30 Eylül 2013 Pazartesi

yeni haftaya selam



                 Geçen hafta        Bu hafta        
Boy                   :160
Kilo                   :72                     70
Bel                    :93                     92
Göğüs                 :106                  106
Kalça                  :105                  108
Ust beden ölçüsü  : 117                  115

Çok fazla bir kayıp yok ancak ben yürüyüş  yaparken inanılmaz sıkıldım yahu

Bu haftaya düşük bir motivasyon ile bakıyorum arkadaşlar
Olsun yavaş olsa da bu da biseydir di mi


Detox yapmayı düşünüyordum ancak bunun bana iyi gelmeyeceğini düşünüyorum kendi yeme düzenime devam

8 yorum:

  1. Fitiz gecen haftdan bu yana 2 kilo vermissin canimcim daha ne istiyorsun. Op basina koy. Ayrica herkesin diyet duzeni farkli bence, sana en kolay geleneni yapmak en iyisi. Bende detoksla yaptiklarimi cok kolay geri aliyorum ama baskalari almiyor. Sen kendi bunyeni tanidiktan sonra, sana en kolay gelenini yapmaya devam et. Tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın çok sıkı ve acımasız Programlar bi süre sonra devam ettirilebilirliğini yitiriyor benim için ve sonuçta Kaybedilen kiloların yerine fazlalari geliyor beni ağır detoks programları çok zorluyor o sebeple dengeli beslenirken proteinin ibresini biraz yükselterek beslenmek beni inanılmaz tok tutuyor ve bak hiç zorlanmadim bu hafta beslenme konusunda ha ama Spor programim ilk hafta için biraz agirdi o yüzden kad ağrıları beni fena yaptı onun haricinde sıkıntı yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kas agrisi da en saglikli agri olmali. Sikilastigini gorteriyor. Vucudunun kas kitlesi artiyor. Benimde yuruyuslere baslamam lazim en kisa zamanda.

      Sil
  3. 2 kg cok güzel Fitiz, ben hep kayip kayiptir derim yeterki yerimizde saymayalim.

    YanıtlaSil
  4. Fitiz agrilar icin magnesiyum tableti alman kaslarin kendini tedavi etmesi icin gerekli.ya tablet yada dogal yollardan magnesiyum almaya calis.Spordan sonra 1 bardak süt icilmeside öneriliyor.
    2 kg.icin kutlarim.Sporu birakma sakin.gitsin yaglar gelsin kaslar. :) sule

    YanıtlaSil
  5. Skinny cim; sağlıklı maglikli ama beni perisan etti hatta ben sakatlanmis olmaktan korktum bi an yani o derece

    Mucize; kesinlikle seninle ayni fikirdeyim her hafta iki kilo demek ayda 8 kilo demek ve bu cok ciddi bi rakam ve beslenme konusunda hic yoksunluk ackik yasamadim biraz daha sıkı bi diyetle neler olmaz neler dimi :-)

    Şule cim; zaten ben cok fazla kalsiyum almiyorum diye magnezyum kalsiyum tablet aliyorum .bunu ogrendigim iyi oldu daha duzenli kullanayim bundan sonra

    YanıtlaSil
  6. Peşinen affına sığınarak bir düşüncem dile getirsem... Zaman içinde kilo değişimini yazan ufak bir tablo, ya da bu sağ tarafta çıkan yazılar var ya, adlarını bilmiyorum, onlardan yapsan daha kolay takip edilir sanki. Ben bu yazından sonra kilonla ilgili bir rakam göremedim. Yani verdiklerini yazmak dışında, sonucu yazmak daha mı pratik olur sanki... Üstelik hem senin hem de bizim açımızdan daha da bir keyif kaynağı olur. Bir düşün bence. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Funda aslında Teknik Detaylarla ilgilenemedigimden oluyor bunlar kilo kaybına gelince 74 kilo falandim su an 70 lerdeyim zaten istikrarlı bir Spor Programı uygulayamadim bi turlu ama artık çok sıkıldım umarım artık bi aksaklık olmaz

      Sil