3 Ekim 2013 Perşembe

karbonhidrat bağımlılığı mı duygusal yemek yeme mi yoksa bahane mi


Şimdi buraya bilimsel araştırmalar Makaleler falan kopyalayıp mevzuyu  genellemek istemiyorum, bu kişisel bir blog ve kişisel tecrübelerimi,kazanımlarımı ve zaaflarımı aktarmak sanırım benim için çok daha verimli olacak.

Geçirdiğim migren atagi sonrası hâlâ iyi hissetmiyorum ama bu ikindi sonrası artık yavaş yavaş normale döndüğümü hissettim.

Evet hedeflediğim değişimin bir sürü değişkeni var ve bunlarla ilgili de ufak tefek hep yazmaya çalıştım

Diyet dedik
Egzersiz dedik
Düzenli yaşamak dedik
Dedik de dedik

Ama bir gerçek var ki hayatımız zararlı karbonhidratlar tarafından çepeçevre kuşatılmış . Taaa çocukluğumuzda akıllı olursak annemizin aldığı çikolatalar beynimizin bi köşesinde yer bulmuş ödül=karbonhidrat eşitliği konusunda

Ben bu hafta Salı gününden itibaren yine kötü beslenmeye başladım
Ve Evet bu sürü  bahanem vardı 8 yaşındaki oğlumun depresyonuna tam Çözüm getiremedim. Okul değişikliği konusunda da hala bir çözüm üretebilmiş değilim . Oğlumun sorunları çözme konusunda gösterdiği başarısızlık kendimi daha suçlu hissetmeme neden oluyor.  Öğretmenine karşı çok  öfkeliyim ve durum netleşmeden ağzımı açamıyorum.  Inanılmaz bir maddi darlık içindeyim ve yapabilecegim pek bişey yok gibi.  Eşime karşı bir  yabancılaşma durumum söz konusu ki ben kendimden sakladikça bilinç altım yüzeye itiyor .  Vs vs vs....Işte bu gibi  nedenlere tutunup saldım bi güzel kendimi .

Ama ben bu aksam birşeyin farkında vardım! duygusal yemek yeme olgusu benim için bir bahaneden ibaret .

Ben bağımlı olmuşum ve tüm mutsuzluklarimi buna paravan ediyorum buna  ve duygusal yemek yeme durumu bence bir bahane evet! !

Arınmak gerekiyor arkadaşlar
Arınmam gerekiyor

Şu âna kadar kısıtlayarak kontrolü elden bırakmayayım diyordum ama bu durumun sigara bağlılığından hiç bir farkı yokmuş ben bunu anladım

Evet bu blog benim günlüğümse yarın da benim çikolata dondurma şeker ve beyaz un olmadan devam ettirdiğim detoksumun ilk günü arkadaşlar

E ben zaten çok yağlı yiyebilen bi insan değilim midem kabul etmiyor zira

Peki  sadece bu zararlıları hayatımdan çıkarırsam saat 6 dan sonra hiç bişey yemez ve egzersiz programıma sadık kalırsam sonuç ne olur arkadaslar

Evet Yarın ilk gün ve cok sıkı bir 20 gün var önümde
Çok iddialıyım

0 rafine karbonhidrat diyorum


Pazartesi tartı yok
20 gün boyunca hiç yok tartıyı  kaldırıyorum bu süre boyunca
24 ekimde sonucu görücez bakalım
E tabii 20 gün sonra da devam tabi gün kotasini sonucu gözlemlemek adına koyuyorum sadece

Bu arada
Kendime kızgın değilim . hep amerika nın oyunları bunlar :-D

Öpüyorum sevgili takipçilerim :-D

1 yorum:

  1. Senin yaptiklarinin hepsini de ben yapiyorum. Esime soylediklerine kiziyorum, isler kotu gidiyor, buyuk oglum ergenlik doneminde habire bagirip, cagrisiyoruz birlikte. Hic boyle yuksek sesle konusmayan beni bile bazen cildirtma noktasina getiriyor. Dedigin gibi sikintidan yemek tamamen bagimlilik ve bende bunu kirmaya calisiyorum. D
    Senin azimle bu 20 gunu tamamlayacagina eminim. Sen elinden geleni yaptigin surece, hayatinda diger onemli sorunlarinin da kisa zamanda cozulmesini diliyorum, ozelikle cocugun ve okuluyla ilgili sorunlarin.

    YanıtlaSil