22 Eylül 2013 Pazar

Yeni bir hafta başlıyor yarın



Yahu kim koydu bu kuralı ?
Çarşamba olmaz mi ?
Ya da cuma?
Veya pazar ?

Kuralı kim koydu bilmiyorum  burda sosyolojik çıkarımlarda bulunmayı da düşünmüyorum  ama yarın ben bir programa başlıyorum e malum bir  süredir çok dikkatli gidiyorum zaten :-)
de

Hani ben bir durum bildirimi yapmıştım hah
Iste ben o zamandan bu zamana 71 kg olmuşum sadece
Biraz daha dürtmek gerek biraz daha hareket gerekiyo sanırım


Şimdi gelelim son duruma
Squat e devam ediyorum evet
Günde 1 saat Leslie ile yürüyüş yapıcaz evet ve bu hafta her gün de pilates yapicaz
Ama yarın sabah için saat 6:30-7:30 arası açık havada sadece kendimle harika bir yürüyüş planlıyorum
Hergün çıkmak bana lüks çocuklar yüzünden.
Ama ama ama yarın herkes uyurken ben 1 saat kendimle başbaşa kalmak istiyorum  olumlamalar yapıp ruhsal bir arınma yaşamak ve derin nefes egzersizleri yapmak istiyorum.
Bir güncük . Çok mu ?

Hergün çıkacağım günler de gelecek kızım büyüyor :-)

Şimdi bende durum bu

Boy                    :160
Kilo                    :71
Bel                     :93 (oha)
Göğüs                 :106 (yine oha)
Kalça                  :105
Ve ve ve
Bir de ben normalde literatürde olmayan bir ölçü daha eklemek istiyorum
Kollarımi kapattığımdaki kollarimla birlikte koltuk alti hizasinin ölçüsü, evet komik ama degisimi gormek adina buranin ölçüsünü de aliyorum  normali nedir bilmiyorum ama ben ters dönmüş bir armutum  ve üst bedenden kilo aliyorum

Ust beden ölçüsü: 117

Spor programim kisaca şu
Hergün 1 saat yürüyüş leslie ile yaptigimda aralara aralıklı kardio egzersizler sikistiriyorum efenim
Hergün streching ağırlıklı pilates
Ve squat lere devam

Bu hafta farkli olarak
Daha az meyve
Çok çok az karbonhidrat
Günde 1 tatlı kaşığını gecmeyecek kadar zeytinyağı
Bol protein bol salata bol sebze
Olay bu
Günde 2 anaöğün ve 1 araöğün
Yarın degil
Ama salı sabahi  ilk kilo bildirimiyle yeni bir post giricem

Yarın için yeni bir post daha hazırlıyorum ama bitirebilir miyim hiç emin degilim

Heyecanlı mıyım ne :-)
Desteklerinizi bekliyorum




1 yorum:

  1. Ben bile okurken heyecanlandım :)

    Çok kararlı olduğun öyle belli ki...

    Ters dönmüş veya düz duran, tüm ARMUT'lara kolay gelsin o halde :)

    YanıtlaSil