22 Eylül 2013 Pazar

Bugün derin derin nefes alıp verelim


Vücudumuz bir miktar kas bir miktar kemik ve bolca sudan oluşmuş ya hani.
Hani yıllarca çeşitli nedenlerle ve bahanelerle vücut dengemizi bozduk ya.
Kimimizin sağlık sorunları vardı, kimimiz çok hareketsizdi, kimimiz de aslinda sevilmeye kabul görmeye aç ruhunu  doyurmaya çalıştı farketmeden, bazılarımız ailesinden bu yana süre gelen yanlış beslenme alışkanlıklarını sürükledi şu zamana kadar peşinden. E biriken yağ hücreleri de yanına kâr! kaldı haliyle.

Sebep ne olursa olsun vücudumuzun yağ oranı olması gerekenden fazlaysa kilolu,şişman veya obez oluruz neticede. Halinden memnun olanlara sözüm yok elbet ama ben şişman bir kadin olarak memnun degilim halimden.

Eğer şişman bir insansaniz ve bu yaziyi okuyorsanız bi çok şişman insan gibi kilo vermeye dair çok fazla sey biliyorsunuzdur da bunları uygulamakta sorun yasiyorsunuzdur . Belki biseyleri değiştirme cesaretiniz yoktur. Belki hayatinizi düzene koyamıyorsunuz ya da bir sürü bahane biriktirmişsinizdir de onların ardında saklanırken kaybedivermişsinizdir kendinizi kimbilir...
Belki de kendinize yeteri kadar değer vermiyorsunuzdur. Belki de ilk önce sizin vermeniz gereken değeri önce başkalarından bekliyorsunuzdur olabilir mi.

Ama insan değerini kendi belirler .
Siz kendinizi bir sevmeye başlasaniz herkesten daha çok siz deger verseniz önce hı ne dersiniz ?
Bencillikten bahsetmiyorum aman haa !
Sabah herkesten önce   kalkip yüzünüzü mis gibi kokan bir sabunla yıkayıp nemlendiriyor musunuz ? Şöyle hafiften bir göz kalemi azıcık bir ruj falan . Sonra esaslı bir yürüyüş ? Ben bu sabah kendimi her zamankinden daha çok sevmeye ve kendime çok daha fazla değer vermeye karar verdim.

Dün de yazmistim ben simdi çıkıyorum dışarı, 1 saat yürümeye gidiyorum.
Derin derin nefes alıp vericem
Sadece kendimle ilgili düşünmek var bu bir saat içinde
Zaman zaman da koşarım belki
Ruhumun arınmaya ve dirilmeye ihtiyacı var benim
Çünkü bu kadından yeni bir kadın doğacak yeniden


Bırakıyorum tüm bahanelerimi başkalarına isteyen alsın. Benim artık sonuçlarım var !!

1 yorum:

  1. Pazartesi, hani yeni başlangıçların sembolü olan pazartesi için harika bir yazı olmuş :)

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil