25 Eylül 2013 Çarşamba

upps!!

Selam Gençlik beni merak edeniniz var mi:-) buralardayım kendimle mücadele ediyorum ve zaman zaman sapmalar olsa da gayet iyi gidiyorum yani
Dün post giremedim bu süre içerisinde yudum yudum kaydetmedim yediklerimi ama evet gayet de başarılı oldum .
Neden yazamadığıma gelince , efenim misafirim geldi . Yatılı .
Bu sabah onu uğurladım ve dışarı çıkmak durumunda kaldım akşam üstü eve geldim ancak çocukların ödevlerine yardım ahkam yemeği evi toparla derken Geç oldu yetmedi kış hazırlığı kapsamında bir kasa domatesten Konserve olayları ahaa oldu bu saat
Egzersizime gelirsek.

Pazartesi: squat lara devam +pilates + yürüyüş

Salı: yürüyüş+squat (pilates yok sebebine gelicem)

Çarşamba: yürüyüş+squat (rest day)+pilates yine yok

Efenim inanılmaz Kas ağrılarım var özellikle karın kaslarım felaket
Şimdi ben 1 aydir pilatese ara vermiştim  Evet ama bu denli hamlayabilecegimi tahayyul dahi edemezdim . Ben pilates yapmaya ilk başladığımda bile bu kadar ağrı kalmamıştı . Ki çok iyi hatırlıyorum  günler resmen ağlamak istiyordum .

Ben karnımdaki ağrının biraz daha hafiflemesini bekliycem muhtemel cuma günü devam etmeye başlarım yeniden

. Hiç bu kadar ara vermemiştim pilatese en az haftada 1 kere pilates yapıyordum.
Ve bu kadar ara inanılmaz boyun ağrıları olarak geri döndü .

Yine de emin değilim acaba Dekan etsem mi diye ama az önce denedim ve başarılı olamadım malesef

Işte böyle işte
Bu arada bi sürü yazı birikmiş ben yokken ne çok şey yazmışsınız ayol

Ben sizin yazdıklarınızı artık  Yarın okur yorumlarım

Iyi geceler


Sabah sıkı bir yürüyüş ve 100 squat beni bekliyor











1 yorum:

  1. fitizcigim kolay gelsin, ben de cok sik yaziyorum bu aralar, butun gun bilgisayar basindayim bu aralar.
    Pilatesi herkesten duyuyorum. Ebru Salli populer yapti sanirim, bizim buralarda zayif hatunlar yoga takintili nedense. Pilates yapani duymuyorum hic

    YanıtlaSil