23 Eylül 2013 Pazartesi

2 günden Merhaba.


Ilk önce dünden bahsedeyim
Karbonatlı su içildi
1 saat yüründü gelindi
kahvaltı yapıldı
ve tekrar dışarı çıkıldı
öğle yemeğim alternatifsizlikten çok sağlıklı değildi malesef
eve 14:30 da geldim
saat 15:00 da 3 erik yedim
17:00 de 2 ceviz
19:00 da yağsız tavuk sote ve bir kase yoğurt ve 21:00 de 1 avuç kadar Nar yiyip ardından Limonlu Yeşil Çayımı içip pilates yapıp yattım


Bugün yürüyüşümü evde leslie ile yapacaktik ama kizim usb belleği kaybettiğinden bunu ilahi bir işaret addedip sabah 06:15 de attım kendimi yollara şimdi geldim Karbonatlı suyumu içip Limonlu Yeşil Çayimi yudumlarken bunları yaziyorum

Bu hafta her gün tartı fotografi paylasacaktim ancak regl oldugum için inanılmaz şiş hissediyorum kendimi
Bu sebeple tartı bildirimini pazartesiye bırakıyorum

Bugün deeeee


1 saate yakin yürüdüm kâh koştum kâh tempolu yürüdüm birazdan squat lari yapicam pilatesi yine akşama bırakıyorum hepinizi öpüyorum

Atıştırma yapmak dünkü gibi ikide bir araöğün yapmak da yarın tartıda güzel rakamlar görmek istiyorum

Hadi bakalım olacak olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder