27 Eylül 2013 Cuma

5. gün ve 70.5


"Bugün ay yengeç burcunda hareket edecek ve bugün diyetler bozulacak atıştırıp duracaksınız"yazmış bir Astrolog

Tam da sacma sapan atıştırmalara saldirip kendime kızarken bu yazıyı okudum iyi geldi bu arada beni takip eden sevgili arkadaşlarım pazartesi günü tartida sabah 72.5 u gördüğümü belirteyim
Çünkü başlarken ben kilomu 71 diye belirtmistim ya tartım hatalı tartmisti ya da ben Nasilsa pazartesi yeniden başlıyorum diye biraz hafta sonu abarttim
Ama bu sabah nihayet 70.5 u gördüm tartida

Benim asıl motivasyonumu tartida 6 ile başlayan rakamları gördüğümde görün siz

Bugün kaçıncı gün bilemedim ama 105 squat yapıcam bugün yürüyüşümü aksatiyorum biraz aksam yemekten sonra yine 1 saate yakin yürümeyi planlıyorum
Pilates e bugün yeniden Merhaba diyorum Karnım iyileşti sanırım iyi hissediyorum ve pazartesi ben bir detoks programina basliyorum eger pazartesi 69 u görmüşsem ve bu detoks da iyi giderse egzersizle falan önümüzdeki hafta 66 yi görürüm diyorum

Evet millet

Run run run !!!!

1 yorum:

  1. Selamlar.
    şu 6 ne menem bi sayıysa bi senedir ben de geeeel geeel diye bekliyorum :D kendini çok ağırdan satıyor mübarek.az kalmış benim de az kaldı.nasip se haftaya 69'um.hadi bakalım.ben sizin kadar spor yapamıyorum maalesef vaktim yok :(

    YanıtlaSil