7 Eylül 2013 Cumartesi

sağlık bakanlığı na sevgilerle


Şimdi Sağlık Bakanlığı geçtiğimiz yıl biliyorsunuz obezite ile mücadele konusunu ele aldı ve çeşitli kamu spotları çekti. broşürler dağıttı ,araştırmalar ve Projeler oluşturdu.

Ancak bir eksik vardı bence
-Bu tamamen kişisel çıkarımımdır. Bir kitlesel arastirma raporunu falan paylaşmıyorum zira bu blogda defalarca daha olacağınız kaynağı popom olan bi dolu tespit okuyacaksiniz-

Şimdi bacilarim yurttaşlarım ;

-Biz kadinlar en cok ve hızla ne zaman kilo alırız ?
-E tabii ki de hamileliklerimizde !
Ben 35 kilo almış hamile gördüm yani! o kadar  Şimdi sevgili Sağlık Bakanlığı çalışanları araştıranları  vs. vs.
Şimdi bu kadın o kilolari vermeden bi daha hamile kaldı ya da kalmadı  da veremedi . Sonuç olarak kadın bu kilolari gebeliğinde aldı . Çünkü yanlış beslendi
Çünkü zararlı beslendi

Diğer yandan zaten sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirmiş bir kadının ciddi miktarda kilo alacağına da inanmıyorum ancak , Örneğin hamilelikte beyaz un mamülü yemek yasaklansın arkadaş
Yani bu hamile kısmına belli bi kilo üzeri almasi yasaklansın
Şeker i Beyaz Unu kolali içecekleri yasaklayin arkadaş bak ülke nüfusunda obezite sayısında azalma oluyo mu olmuyo mu

Imza:Hamilelikleri sonrası kilo vericem diye canı çıkan Yurdum anası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder