4 Eylül 2013 Çarşamba

karbonhidrat bağımlılığı !


Hamur işleri tatlılar ve benzeri sağlıksız nekadar karbonhidrat varsa yemezse ölecek hastalığı.
Ve cidden sigara bağımlılığı gibi bişey bu. Yoksunluk hissetmek, yerinde duramamak,ille bi yerden bulup yiyip rahatlamak.
Bakın dikkat edin var böyle bişey !

Söyle eleştirel ve objektif olarak bir gözden geçirin kendinizi "yeeaaa kilo veremiyorum ben insülin direncim var " ," metebolizmam yavaş benim ondan kilo alıyorum"diyenler de dahil olmak üzere bi cok kilo Sorunu olan kişi aslında bir karbonhidrat bagimliliginin  pencesinde olduğunun farkında değil.

Sanırım ilk adım bunun farkına varmak . Ancak bazen farkındalık konuyla ilgili bir panik ve yoksun kalma korkusuna sebep oluyor . "Aman nasılsa diyete basliycam haftaya"diyip o haftanın hiç bitmemesi başlıca semptomlar arasinda.
Sürekli  ağzınizda bi diyet lafı ama bir yıldır hep aynı kilo aynı görünüm.

Ha i bu yazı kesinlikle herhangi bir araştırmaya dayanmamakla birlikte kaymak tamamen totomdur

Ne demişler kişi kendinden bilir işi

Evet evet
Bugün kahvaltida azıcık abarttim ve az önce 2 çatal kuru incir reçeli tirtikladim



Ancak ben başlarken istikrarli olma konusunda    bu blogun cidden benim için itekleyici bir güç olacagi konusunda yanılmamışım

Zira sabah yaptığım hatayi sürdürmedim ve öğün kontrolü sağladım. Hatta bunu yaparken sabah yaptığım hatayı göz önüne aldım ve daha da dikkatli oldum .

Ben bugün sağlıksız karbonhidrat detoksumu,bu arınmanın bana katacaklarını unuttum . Bu hatayi bir daha tekrarlamayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder