8 Eylül 2013 Pazar

Düzenli Olmak ve Diyet Bağlantısı


Disiplinli olmayan insan işi değil arkadaş bu diyet ve Spor işi


Bak
kilo vermek, fit görünmek , sağlıklı olmak istiyorsa kişi önce  hayatını bi düzene sokması gerekiyor.  Düzenli olup evini de ruhunu da bi düzene koyan insanın "Ağğğyy benim ruhum çok kasvetli, içimde fırtınalar boranlar esti ondan böyleyim" deme ihtimali de olmaz.
Evden başlamak lazım. Bekar olan da odasindan başlasin farketmez yani. Hayatında bir ritm olmali insanın. Rutinleri olmalı.   Her sabah aynı saatlerde kalkmaya başlamalı. Düzenli bir yaşam alanı olunca karar vermek ve o karar doğrultusunda hareket etmek  kolaylaşacaktır gibi geliyor bana

Sonra bir spor Programı


Evini yöneten dünyayı yönetir yazıyordu bi yerde okumuştum. Ne kadar da doğru


3 yorum:

  1. Çok ama çok doğru bir yazı olmuş bu.

    Evim düzenli ve huzurluysa, ben de düzenli ve huzurluyum. Bu huzur da zaten her şeye yansıyor.

    Ama değilse; vay, vay, vay :(

    YanıtlaSil
  2. Aynen :) ben de öyleyim valla . Zaman Evimi ve hayatımı düzene sokmak zamanı ablacim ver sonra ver elini saglikli ve fit görünüm ve 38 beden giysiler:-)

    YanıtlaSil
  3. aynen yaa evde dağınık yer olduğu zaman kafamda büyüyo da büyüyo.ya da hep aynı şeyler sıkıyor bi süre sonra değişiklik istiyorsun.ev kesinlikle insanın ruhunu yansıtıyor.ben bu konuda dertliyim valla.

    YanıtlaSil