8 Eylül 2013 Pazar

1 haftalık hızlı program hazırlık günü


Evet arkadaşlar
İlk durum bildirimimi yapıyorum an itibariyle

Hafif bir kahvaltı sonrası 71.2 gösteren bir tartı ile bakıştık az önce.
Bu rakam benim için hiç fena değil öncelikle

Ölçülerimi de yazmak istiyordum ancak mezurami bulup Ölçülerimi alamadım malesef haftaya kısmetse ...


Bugün itibari ile sabah saatleri leslie ile 5 mil yürüyüp gece yatmadan Jillien ile 30 gün programının 1. Leveli ardından da ebru ile yarım saatlik mat pilates ( daha çok esneme) olacak sekilde sıkı ancak beni ilk etapta motive etmeye yönelik spor Programimi başlatıyorum .


Diyet konusuna gelirsek
Son 1 haftadır zaten zararlı karbonhidrat kategorisinde olan ve bunları içeren gıdaların tüketimi konusunda kendimle verdiğim orta çapta bir savaş var oranlarsak % 70 azalttığımı söyleyebilirim

Kendime asla  yemeyeceksin diye bir kısıtlama  getirdiğimde daha büyük bir stres altında oluyorum ve acıkmaya başladığım bi anda gözüm  dönebiliyor
O sebeple çok ama çok canım çekerse uygun bir saatte bir ısırık hakkımı saklı tutuyorum

Yaptığım diyetin bir listesi veya adı yok

Ancak prensip olarak Karatay diyeti ve dukan diyeti doğrultusunda proteinden zengin günde 1 porsiyonla kisitlanmis meyve toplamda 1 porsiyonu bulacak şekilde sağlıklı yaglar ve karbonhidrat zengin çiğ badem ceviz ve kurutulmuş üzüm incir olan diyetimde ara öğünü sadece ikindi saati yapacak şeklinde ayarladım

Anlayacağınız Kızartma ve zararlı karbonhidrat içeren gidalarla ilişkim uzak mesafe

Ve glisemik indeksi düşük gidalar  tercihlerim arasında

Tartı günüm cuma dır benim ölçü ve tartı sonuçlarını cuma itibariyle burda paylaşıcam bana şans dileyin a dostlar

6 yorum:

  1. Bol şans ve kolaylık diliyoruz o halde.

    :)

    Bir de yorumlar için, kelime doğrulama gerekliliğini kaldırmanı istesek ;)

    YanıtlaSil
  2. Bence süper bir beslenme programı olmuş bu! ;-))))
    Bir de çiğ yeşillikler.. ;-))
    Öptüüüümmmm..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili terazi o ayari nereden degistiriyouz bulamadım bani yönlendirir isen pek bahtiyar olurum

    Bikinili bacım zaten ogunlerimde salaatayi eksik etmem zira kizim her ne kadar bebeklikten ciksa da dana kontenjaninda emmeye devam ediyor

    YanıtlaSil
  4. Blog yönetim panelinde, solda menü var; Önizleme, Kayıtlar, Sayfalar,......vs. ve en altta AYARLAR.

    >> "Ayarlar"'a tıkla,
    >> "Yayınlar ve Yorumlar"'a tıkla,
    Açılan sayfada,
    >> "Kelime doğrulamasını Göster" > "HAYIR" seç
    >> "Ayarları Kaydet" butonuna tıkla ve...

    BİTTİ.

    Sorun olursa, buradayım ;)

    YanıtlaSil
  5. :))

    Sen halletmişsin bile :)

    YanıtlaSil