17 Eylül 2013 Salı

buraya duygusal bikaç kelime gelecek


Selam arkadaslarim 
Sanırım 1 haftadir buraya blog yazamadim (ki zaten soylemistim)
Bu postu telefondan girdigim icin fonttaki duzensizlikten dolayi ozur dilerim 

Bir haftada üzerimden bir düğün, yatılı ve yemekli misafirler (3 aile agirladim) geçti 
Uykusuzluk ve yorgunluk da yanıma kâr kaldı tabi
Toparlanmaya firsat bulamadan halsizliğime genzimin ve boğazımın yanması da eklenip esaslı bir grip sahibi oldum 
Baya yatak döşek yatırdı beni 
Ama burayi çok ihmal edemezdim 
Çünkü bu motivasyon denen şey biraz ucundan tutmazsan kaçıp gidiveriyor 

Ben de yarın itibariyle sımsıkı geri dönüyorum 




Sizler neler yaptiniz ozlediniz mi beni 
:-) 

Ben sizi çok özledim yahu 

Ayrıca yakında blogumu gayet cıvıl cıvıl resimlerle beraber okuyacaksiniz 
Haftalik olarak bir ayna fotoğrafı paylasmak isriyorum canlarım benim 

Sakın vazgeçmeyin 
Sakın yenilmeyin 
Biz anliyoruz degil mi birbirimizi 

Iyi ki tanıdım yahu sizi :-)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder