29 Aralık 2013 Pazar

harika mıyım ne


Kaç gündür yazamiyorum ama sanmayin ki programima ihanet ettim 
Yukaridaki 
Cizelge haricinde günde 10 dakika üst beden 10 dakika alt beden dumbella çalışıyorum 

Ve ve ve 
Bugün ciddi anlamda kendime sadik kalarak diyetimde en ufak bir sapma göstermeyerek kendime inanamıyorum 

Tek eksigim cardio çalışması an itibariyle  bugün daha kendime izin veriyorum
Ancak Yarın mutlaka 1 saat yürüyüş yapicam 
Ev içinde yapilan yürüyüşler beni inanılmaz sıkıyor o yüzden hiç kendimi zorlamayı düşünmüyorum bu konuda

Yukaridaki program ve 1 saat yürüyüş ve bu diyet Programı beni adam eder 

Haftaya tartı bana sonucu söyleyecek 

Haftada 3 kere de antenman sonraları sırt ve boyun ağırlıklı streching pilates eklemeyi düşünüyorum ama yoğun programdan sıkılmaktan korkuyorum 

1 ay sonra en azindan bir 6 kilo vermiş olmak istiyorum 


4 yorum:

  1. Motivasyon dolu yazılara bayılıyorum. :) Bayağı bir spor planın var, umarım korktuğun gibi sıkılmadan devam edersin. Takipte olacağım. Kaç kilo olduğunu henüz göremedim ama önceki yazıların birinde göreceğimi umut ediyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehteran takımı gibiyim 2 ileri bir geri yapmaktan hedefime ulaşamıyorum 74 75 lerle başladım an itibariyle 72 73 kiloyum ki aralarda 69 68 leri görmeme rağmen biraz aksaklık ve dikkatsiz beslenme hemen bende 2 3 kilo farkettiriyor hala kilo alma eğiliminde olmama üzülsem de bunu kabullendim
      sağlıklı beslenme kuralları dışına çıkmamaya çalısıyorum takipte kalmanız beni mutlu eder

      Sil
  2. Sen harikasın!
    :)
    Yeni yılda da full motivasyonla devam; sağlık ve mutluluk seninle olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacım ablacım canımın içi çok ama çok teşekkür ederim

      senin de yeni yılın güzellikler getirsin sana her anlamda

      Sil