13 Ekim 2013 Pazar

bayram sonu görüşelim

Buralardayim ama internet baglantim zayif bilgisayarim bozuk ve ayni oranda moralim de bozuktu (geçti geçti)
Bir migren atagi daha gecirdim 
Darmadagin oldum ama toparlandim 
Ne oldu 
Yakin bi arkadasim gencecik kalp krizi gecirdi 
Kayinbabam çok feci bi trafik kazasi gecirdi şükür ki  preslenmis o arabadan kucuk siyriklarla kurtuldu 
Ölümü hayati ve kendimi cok sorguladim 
Yeni bazi başlangıçlar yaptim 
Bunlardan hariç 1 kilo daha verdim 
Veee 
Bazi kararlar aldim 
Butik bir toka tasarim olayina giriyorum canlarim 
Sizden de desteklerinizi rica edicem bayram sonu bu konuda 
Maddi olarak yaşadığım sikintilardan bahsetmiştim daha once galiba 
Sizi okumayi ozledim 
Buraya gelip yazmayi ozledim yazdiklariniza yorum yapmayi ozledim 
Ay simdi agliyciiim 


Gümbür gümbür geliyorum bayram sonu 2014 e ne kaldi ki surda 
Ben hedefime bir adim daha yaklastim  
Bikinicim 
Siskoromanim 
Terazi ablacim 
Skinny cim
Ve takip ettiğim ama adini buraya yazmayi unuttuğum bi cok arkadaşım  
Sizi cok cok öptüm bekleyin beni 

Ha bu arada cocuklarla ilgili sorunlar yavas yavas yoluna giriyor daha huzurluyum 


Kocaman bir 
Iyi bayramlar duam sizin icin 


2 yorum:

  1. Aldığın kararlar senin için hayırlı ise, Allah yolunu açık etsin; hayırlı ise beri gelsin, hayırsızsa geri dursun :)

    İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. cocuklarin durumun duzelmesine cok sevindim. Yeni is haberleri de cok iyi. Her sey yoluna giriyor ama bazen bunu gormek cok zor oluyor. hayirli bayramlar

    YanıtlaSil