10 Kasım 2013 Pazar

egzersizi yoğunlaştırılmış 2 hafta geliyor

Selam !! Ben geldim !
Bomba gibi bir motivasyonla hem de ..
Önümüzdeki iki hafta  yoğunlastirilmis egzersiz planım aşağıdaki gibi;





Şimdi tanıtayim kendilerini size


                  Fat burning  cardio workout= ahanda şu video                     

            
                                                        Yoga-pilates = ahanda şu video 


           






                                      Leslie lansome hanfendüyü tanımayan var mı
                                     (onun videosunu eklemedim gacılar merak eden youtuba baksın )
Ilk video inanılmaz zorlu 37 dk lik ama ben 20 dakikaya zor  dayanıyorum . Ardından nabzım ve vücut hizim hala yüksek iken 30 dk leslie ablamla yürüyüş yeterli derecede yağ yakımi sağlar diye düşündüğümden iki hafta sonrası tamamlamaya gayret ediciim .



E en son pilates-Yoga hareketleri içeren streching video da 15 dakika kadar 
Toplamda 1 saat 15 dakikami bu egzersizlere vericiim belirledigim günlerde efenim


ve egzersiz olmayan günlerde 2 saat yürüyüş efenim 


Neden 
Çünkü bana çok iyi geliyor :-D 
Üst uste egzersizler - leslie de dahil  belirli Kas gruplarını aktif çalıştırıyor ve dinlenmek cidden Kas oluşumu için önemli bir konu-y muş

Eeee dinlendigim gün kendime zaman ayırmayayım mı

Zinhar olmaz öyle şey

Günün hangi saati uygunsa 
Kızımı pusetine koyup 
Temposuz aheste aheste ancak uzun duraklamalar yapmaksızın yuruyecegiz

Neden 
Çünkü Ruhumun arınmaya ihtiyacı var :-D

  yoğunlastirilmis egzersiz plan çizelgem aşağıda okudukça göreceksiniz 

Gelelim beslenme prensiplerime 
  • Tercihen glisemik indeksi düşük gıdalar tercih edilecek

  • Ekmek konusu benim için hala çözülmemis bir sorun o yüzden şimdilik marketten aldığım tam buğday ekmeginden sadece 1 dilim her kahvaltida tuketilecek zira yumurtayi ekmeksiz yemek benim için Teknik açıdan namümkün (I hate yımırta )
  • Su tüketimini kontrol altında tutulacak ve 4 litreye kadar su içilecek günde.

  • Her ne kadar "sassy suyu olayina giremesem de Yeşil Çay ve bitki Çayımı günde 2 kere tüketmeye gayret ediciim

  • E protein oranıni  yuksek tutacağımı söylememe hiç gerek bile yok sanırım

  • Ahh o yeşillikler yok mu ah onlar diyetimin farzi yemin ederim

  • Evvvet bugün günlerden pazardı
Dün sabah Kızımın ateşler içinde uyanmasıyla muhteşem bir hafta sonuna Merhaba dedim 
Bu güne de pazara gidememiş olmam damgasını vurdu

Her neyse

2 hafta firesiz asagidaki programa devam ediyorum ve 5 kilo kaybetmeyi hedefliyorum

Pazartesi
20dk fat burning+30 dk leslie+Yoga pilates

Salı
2 saat yürüyüş+ Yoga pilates+streching  
Çarşamba
20dk fat burning+30 dk leslie+Yoga pilates
Perşembe
2 saat yürüyüş + streching Yoga pilates
Cuma
25 dk fat burning + 30 dk leslie + Yoga pilates 
Cumartesi
2 saat yürüyüş + Yoga pilates 
Pazar
Dinlenme günü 


not: haftada bir post hazırlama konusunda kararlıyım ancak 
gün içerisinde yediklerimi not edeceğim  instagram kartlarını burada paylasacağım 
bağlantımda vs sorun yasamazsam yarın sabah boydan bir ayna resmi editleyeceğim bu konuya 

1 yorum: